Форумче за българите на Майорка Форуми

ДОБРЕ ДОШЛИ! Регистрирайте се и участвайте във форума!

ВходВход

ЧАТ ЗА ВСИЧКИ, разглеждащи сайта

Пускане на ОБЯВИ - ТУК

Форумче за българите на Майорка
За да си помагаме, като споделяме мнения и информация
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
 
Актуални оферти за работни места на Балеарските острови:
 

Няколко въпроса относно лятна работа.

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Форумче за българите на Майорка Форуми -> Работа и резиденции
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Vaillantime



Регистриран на: 04 Май 2010
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Май 04, 2010 11:27 pm    Заглавие: Няколко въпроса относно лятна работа. Отговорете с цитат

Здравейте ! Аз съм студент във Виена, но имам сериозни проблеми с разрешителното за работа.Доколкото разбрах в Майорка вече българите се ползват с правата на испанците, включително и на трудовия пазар, (от 2010 ). Ето защо бих искал да си намеря лятна работа в някой хотел (имам опит като аниматор и сервитъор), но не знам грам испански...знам само немски, английски и руски колкото да се разбирам на повечето теми. Ще имам ли шанс да си намеря някаква (каквато и да е ) работа в хотел ? Ако може някой да ми даде сайт с обяви за работа, който не е само на испански но и на английски примерно ще съм много благодарен !
Благодаря предварително за отговора :)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
donati
Гост
IP:
79.109.218.154






МнениеПуснато на: Пет Юни 04, 2010 6:55 pm    Заглавие: За лятната работа в Майорка Отговорете с цитат